3 november 2020

Är något på gång

 

Igår började jag och Mr R känna oss lite trötta och förkylda, Huvudvärk och ont i kroppen men ingen hög temp. Även idag är jag trött och har ont i kroppen. Får hoppas det är en vanlig flunsa som går över snabbt. Idag börjar de vaccinera riskgrupperna mot årets flunsa, den är nog på gång redan. Det får bli som igår, fåtöljen och lite TV tittande . Det finns så många bra serier att titta på. Det är ett bra tillfälle att göra det nu när man inte känner sig helt OK. Jag har skickat efter mer Maja produkter från Lyko, bör vara här i morgon. Jag gillar Maja-tvålen. Har även skickar efter deras deodorant och talkpuder

6 kommentarer:

  1. Ni får krya på er! Hoppas det är en förkylning. Synd att ni inte hann ta influensa vaccinet, det hann inte vi heller.
    Bra med serier på Tv eller nätet.
    Speciellt när man inte mår bra!
    Läste om att du gillade Maja tvålen, var det en doft från förr om jag minns rätt.
    Ha det så fint ni kan! Krya på er så försöker vi göra detsamma här!
    Stor Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas att de bara är en höstförkylning. Vi har varit så försiktiga sedan covid kom. Träffats familjen utomhus. De som har antikroppar har varit hemma hos oss och hållit avståndet. Om vi är utomhus, använder vi munskydd. Så jag har lite svårt att tro det är cov-19 vi har. Ni får väl snart svar på era prover. Hoppas de är negativa.
      Ha det då bra!
      Kram❤

      Radera
  2. Ja vi väntar svar, idag, morgon.....är lite nervös, vi har ju också varit försiktiga, har bara varit hos mamma, vi vet ju inte när hon blev smittad , de mörkar ju allt!
    Men hon var sjuk när vi var där...varför misstänkte jag inte jo för hon har varit snuvig i omgångar i flera månader, nu var hon sämre men det tänkte jag inte på.
    Krya på er nu! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan inte annat än vara försiktig. Inte alla gånger det räcker om man träffar någon som är smittad. Hoppas ni fått ett negativt svar.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  3. Usch då så jobbigt att inte veta. Hoppas ni mår bättre o det är en vanlig förkylning. Än så länge har jag klarat mig i alla år från influensan utan vaccin o tänker inte ta i år heller. Kör med D o C vitamin selen o zink plus bakterie- o virusdödande kolloidalt silver några matskedar per dag. Men men några garantier finns ju inte, men hoppas kan man ju ändå att slippa skiten. Krya på er nu önskar er allt gott Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara gubben som tar influensavaccin. Jag har klarat mig ganska bra utan och kommer inte ta i år heller. Jag kör med D-vitamin, Berocca som inne håller mycket bra för kroppen. Det finns inga garantier att man inte blir sjuk, bara hoppas man slipper.
      Ha en fin dag!
      Kram

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...