1 november 2020

Nu är vi inne i November

Idag är det 1:a November, som började gråmulen med regnet hängande i luften. Det blev ett tidigt uppgående för mig,  steg upp 05,18. Konstigt att jag inte kan sova längre nu när det är mörkare på morgonen.Kanske beror på att jag har ont i lederna. När det är omslag i vädret brukar lederna bli sämre. Det får bli sköna fåtöljerna, med filt och någon bra serie framför TV-n. Det blev  även en  behövlig tupplur innan lunch. Idag fick jag bilder på mitt barnbarnsbarn via insta, han är på semester med mamma och pappa i Spanien. Mysigt med bad och värme några veckor.

Ha en fin dag/MARMOR 



2 kommentarer:

  1. Mysig höst ,-) Otroligt vackert.
    Kul med foto på den lilla, vi får testet idag, vi hade tur innan de pausar ,-)
    Mysigt med bra fåtölj bok eller serie, synd att du vaknar så tidigt!
    Det är nog lederna som ställer till det.
    Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur att ni hann med in de pausade testutskicket. Just nu är det tråkigt väder. Det är synd att det regnar, blåser, när temperaturen visar skaplig värme. Hoppas det går bra med testet.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...