14 november 2020

Blandat resultat

 Vi har fått testresultaten om Covid-19. Mr R var negativt mitt test var inte brukbart. Det gick inte att använda så jag måste göra om testet i veckan som kommer. Det var en okunnig person som kom med testet och skulle hjälp oss med testet.Personen stod säkert 3 meter ifrån oss och viftade med armarna hur vi skulle göra med pinnen i halsen. Det fanns stora språksvårigheter mellan oss. Personen nickade efter vi tagit provet i halsen och verkade nöjd, och försvann fort ut från trapphuset.
Det kan ju vara fel på Mr R test om det inte blev korrekt taget. Vi får vänta på mitt svar i nästa vecka.

Ny leverans av Maja tvål

och härlig duschtvål
                 

2 kommentarer:

  1. Så tokigt det blev med ditt resultat. Trodde personen som kom skulle ta provet på er. Nog inte så lätt att ta själv så det blir rätt. Hoppas det går bättre nästa gång. Är ni fortfarande dåliga?
    Hoppas ni inte är allt för sjuka. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Personen dom kom var upprörd och rädd för smitta. Vi fick ta provet själv. Synd att det gick så fel att det måste tas om. Nu är jag feberfri och hoppas det fortsätter så.
      Hoppas det går framåt för dig. Du måste ha det jättejobbigt. Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...