17 november 2020

Testdag igen!

 Idag blev det ny covid-19 test. Denna gång var det personal som tog testet, hoppas detta prov visar ett resultat. Känner mig bättre,  varit feberfri 3 dagar och börja längta ut. Men först vill jag få testsvaret. Har börjat få tillbaka lukt och  smaksinnet. Jag har känt bradrökslukt vid ett par tillfällen. Gubben har inte märkt någon lukt utan det var något jag inbillat mig. Efter min lukt upplevelse  kändes tungan konstig och övergick sedan till muntorrhet. Idag fick jag svar på de upplevelse som jag upplevt. Soldoktorn tog upp detta om smak, luktupplevelse i Nyhetsmorgon. Just brandlukt är tydligen vanligt vid covid-19.

Ha en fin dag / Marmor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...