27 november 2020

Den var stor och tog tid.

Igår förmiddag kom en avisering om att det fanns en datauppdatering. Jag valde att starta den på en gång, vilket gjorde att datorn inte gick att använda. Jag testade på  kvällen, men den var inte  klar.
Lät den stå påslagen hela natten, idag är datorn pigg och glad igen👌
Vi fick trevligt fikabesök av sonen på fm. Alltid trevligt när det plingar på dörrklockan👍
Igår fick jag ett SMS att det kommer en leverans blommor som idag, vilken överraskning. Idag är det jul- pyntning av balkongen samt ställa fram adventsljusstakarna i fönstren. Nu går det fort, snart är det
julafton🤶🎅

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt med blomleverans �� en glad överraskning.
    Ja nu går tiden fort o julen närmar sig. Julklappar beställer jag via nätet.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så fina blommor, jag blev så glad. Några julklappar har jag inte fixat ännu, men hoppas klara av det snart.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...