18 november 2020

Ingen covid-19

 Godkväll!

Nu har jag fått mitt provsvar, det var negativt 👏 Samtidig fick Mr R veta att han har antikroppar  mot Corona.  När Mr R inte gick ta om sitt covid-19 test, bestämde han dig för att kolla om han hade antikroppar. Min läkare ringde och meddelade mitt negativa svar, då meddelade jag att Mr R har antikroppar. Min dr rekommenderade mig att beställa ett test  och kolla om jag har antikroppar. Skall kolla upp med VC när det finns provtider.

Ha en fin kväll/ Marmor



5 kommentarer:

  1. Vad bra om du får ta ett test för antikroppar. Kan vara skönt att få veta om du haft den.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu väntar jag på provsvar. Hoppas svaret kommer under dagen.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Skönt att ni mår bättre. Både min dotter o hennes gubbe har testat sig och båda negativa. Men en av dem hade smakbortfall så jag undrar om dessa visar rätt. Hörde idag att man måste testa sig inom 4 dagar från första symptom annars visar det fel det hade jag inte hört något om tidigare! Nu är det bara att hoppas att folk håller sig hemma så finns det en liten chans att det kan bli en normal jul. Ha det gott Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som det ser ut idag, verkar julfirandet vara långt borta. Läste igår att det har varit fel på många tester på drive in teststationer. Uppåt 1500 prover, låter inte bra. Smak och lukt bortfall har vi haft samt tappat matlusten.
      Ha en fin dag/Kram

      Radera
    2. Det känns skönt att vi är piggare. Tröttheten har blivit bättre, smakerna börjar komma tillbaka. Får hoppas mitt provsvar kommer idag.
      Ha en fin dag!
      Kram

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...