23 november 2020

Test svaret har kommit


 Idag fick jag svar på antikroppstestet. Jag har antikroppar som Mr R👏 Det känns bra att vi testade oss för covid-19 som visade negativt, och fortsatte att ta antikroppstest där det visade sig finnas antikroppar. Jag förstår fortfarande inte hur, när vi fått covid-19. Jag trodde det var en vanlig förkylning med ont i kroppen och lite temp höjning. Samtidigt känns det skönt att vi haft covid-19 och fått antikroppar. Alla får visst inte antikroppar har jag läst.


6 kommentarer:

  1. Men grattis! Rena guldbiljetten att ha antikroppar! ,-)
    Skönt! Så bra att ni fått covid-19 utan att veta om det!
    Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur länge antikropparna är kvar, vet vi inte. Vi har haft tur som inte blev sjukare än en vanlig förkylning.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
  2. Ja då är ni ett tydligt bevis på vad jag länge misstänkt. Så mycket felaktiga provsvar som då genererar i att de som får negativt provsvar tror det är en vanlig förkylning och går ut bland folk och även till jobb då de uppger att provet var negativt. Inte undra på att smittan sprids så enormt nu då. Så bra att ni kollade antikroppar. Ha det bäst nu kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu hade vi förkylningssyntom med ont i vissa muskler och leder. När min feber stannade kvar ( liten höjning ) bestämde vi oss för testning. De kom hem med testet men vi gick ta testet själv. Gubben var neg. Mitt gick inte att analysera. Tog ett nytt prov. Negativ svar. Gubben gick och tog ett antikroppstest privat. Svar: Antikroppar. Min läkare rek. Mig att också ta prov på antikroppar. Svar: Antikroppar. Vi måste haft tur, ingen av oss har misstänkt covid-19 eller träffat någon som vi vet varit smittad.
      Det är bara att fortsätta följa restriktionerna och inte träffa några under julen. Ingen kan idag tala om hur länge antikropparna stannar i kroppen. Vi kommer även använda munskydd utomhus som är CE märkta, viktigt med den märkningen.
      Ha en fin dag/ Kram

      Radera
  3. Då vet ni att ni haft covid iaf. Men sen vet man inte hur länge antikroppar finns kvar. Tycker det är så ovisst det där. Olika bud från alla håll.
    Ha det bra. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi blev överraskade av våra svar på antikroppstest. Vi har varit så noga att hålla avståndet, haft munskydd och träffat få personer. Det är olika bud hur länge antikropparna finns kvar. Olika bud nästan varje dag.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...