15 december 2020

Fungerar bättre idag!


 Idag fungerar det bättre att komma ut på nätet. Gårdagen var jobbig. Google  fungerade inte på flera timmar. Jag trodde att datorn hade fått " spelet ".  Blev jag inte utkastad från nätet så var det felmeddelande på sidorna jag försökte komma in på. 
Gråvädret fortsätter, verkar inte vilja upphöra trots löfte om lite sol 🌧☔. Skapligt värme har vi i alla fall. Just nu är det + 7 grader. Skotern skall få komma ut en stund. Jag behöver ta mig till affären , måste fylla på kyl & frys. 
Blir en tripp förbi Gunnarssons på hemvägen

Ha en trevlig dag !
Marmor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...