10 december 2020

Torsdagens shopping


Hejsan och God kväll!

Idag har bilen varit å besiktning och fick en stämpel i protokollet, godkänd! Känns lite konstigt att åka och besiktiga en så ny bil, men bra att de kollas upp.
Blev en tur med skotern, skönt att komma ut och få frisk luft och få slinka in på några affärer. Har köp en liten Swiffer ( dammvippa ) passa utmärkt när databordet med utrustning behöver städas👌
Munskydd använder Mr R och jag när vi går in i affärer och handlar. I Ringens centrum blev det besök på H M. Behövde några mysbyxor för inomhusbruk och som vanligt hamnade det lite annat som fick följa med hem.

Bilder från Gunnarssons Konditori på Götgatan.
Här säljer de färdig Pepparkaksdeg🤶



2 kommentarer:

  1. Så härliga bilder på konditoriet...man får julkänsla av att se den ��
    Skönt att ni kunnat ta er ut nu. Munskydd använder jag också. Ha en fin helg. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att det går att få lite julkänsla från affärernas skyltfönster. Det var skönt med lite luft,idag håller jag mig inomhus.
      Ha en fin helg🤶
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...