22 december 2020

Tisdag och lilla Julafton🎅



GÄrdagen hade jag fullt upp. Ser att gÄrdagens inlÀgg inte gick ivÀg. Fixade min bÀrbara PC dÀr jag skrivit inlÀgget. Det var mÄnga uppdateringar som vÀntade pÄ installation, det kan ha pÄverkat inlÀgget.
IgÄr var jag och röntgade mina njurar, men har inte fÄtt svar Ànnu. FÄr hoppas att allt Àr Okej.
Idag Ă€r det lilla Julafton och jag skall fĂ„ besök av ett barnbarn och Doris. Mr R skall pĂ„ trĂ€ff med Ă€ldsta sonen med familj och nĂ„gra av sonens kompisar,  de skall trĂ€ffas och grilla utomhus, blir sĂ€kert mysigt!
Meningen var att de skulle trĂ€ffats pĂ„ Zinkensdamm och spelat lite hockey utomhus. Nu stĂ€ngdes allt ner pĂ„ grund av coronan.  ( Ett beslut jag inte tycker var det bĂ€sta. Utomhus aktivitet pĂ„ en skridskobana tycker jag inte kan pĂ„verkar smittorisken. MĂ„nga barn har sett framemot att fĂ„ Ă„ka skridskor under jullovet. De konstfrysta isbanor som finns runt om oss, Ă€r stora. SĂ„ nĂ„gon trĂ€ngsel lĂ€r det inte bli. ) Mina egna funderingar.

 
 Marmor


2 kommentarer:

  1. Vi hÄller tummarna att röntgen Àr bra. Skönt att du blir ordentligt undersökt.
    Vad trevligt att dom ska grilla utomhus.
    Ha en god jul. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas ocksÄ att allt Àr bra. FÄr vÀl besked snart. Vi har fortfarande plusgrader sÄ grillning Àr toppen att trÀffas runt.
      Ha en god jul. Kram❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...