28 maj 2019

Händer lite även här idag!

Nu går tvättmaskinerna för full! Tog den stora tvättstugan, den har 4 maskiner, då är jag klar på några timmar.
Idag skiner solen! Blir en tur när jag är klar med tvätten. Skall hämta presenten till dopen och hämta ett värderingsintyg på mattorna vi nyss köpt. Det är viktigt att ha intyg på äkta mattor ifall det skulle hända något med mattorna. Det har jag lärt mig av Auktionsrundan i TV😉.
Tänkte även titta in på Clas Ohlson som har öppnat en affär på Götgatan alldeles vid Ringens Centrum. Bra nu slipper man åka in till Gallerian för att handla.
Ha en fin dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...