24 maj 2019

Härligt med helg igen!


Ikväll blir det spännande i Lets dance. Det är tre bra par kvar, men bara en kan vinna. Jag tycker Lancelot har utvecklats enormt och kan nog bli den som vinner🏅
En tur ut i solen skall det bli när gubben kommer hem från sin kompisträff. Han är och tar en bastu och simtur med sina kompisar i simhallen.
Igår bytte de donen för vår ventilationen. Det blir rätt mycket efterjobb som måste göras för oss. Fattas taklist, måste målas och hoppas att det finns tapeter kvar i förrådet, så vi slipper tapetsera om. De nya donen som satts upp är mindre än tidigare. Jag förstår inte varför de inte kunde behålla de andra donen, och göra samma sak med dem, som de gjort i de nya.

Ha en fin fortsättning på dagen !



4 kommentarer:

  1. Mycket att dona mer hör jag. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har varit full rulle ett tag. Imorgon skall de förhoppningsfullt vara klara.
      Ha en fin dag!
      Kramen

      Radera
  2. Hoppas ventilationsarbetet blir klart snart. Skönt när det blir färdigt. Lets dance har jag inte följt så vet inte så mycket om de dansande paren ☺ kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag väntar vi på injusteringen av ventilationen. Hoppas de kommer också. Nu lir det final i Lets dance på fredag, sen är det slut för denna gången. Den jag trodde skulle gå till final, Lancelot, blev utslagen.
      Hoppas att det går bra med Nova!
      Ha en trevlig dag!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...