23 maj 2019

Tisdag, Onsdag, och Torsdag.

 
Hejsan även idag skiner solen, men inte lika varmt som det varit de 2 senaste dagarna.

Idag sägs det att regn skall komma och det behövs verkligen så brandkåren får vila.
Läste igår att det var så mycket bränder runt om i Stockholm att det inte fanns några brandbilar att skicka😮 Tur att många har tagit fram vattenslangen och kunde släcka själv.
Tisdag och onsdag har vi varit ute många timmar. Solat, shoppat, lunchat och mått väldigt bra👌
I tisdags blev det mattköp. Vi köpte två härliga mattor, bl a en handknuten från Nepal till vardagsrummet och en annan till ett sovrum.
I går onsdag var jag förbi Kjell & Co och köpte vita bluetooch lurar som går både till Android och OS2.
De kosta 860:- om man köper enbart de som går till OS2 kostar de 1990:-. Gubben har
OS2 lurar, han tappade en i tisdags☹ och det går inte att köpa bara en hörlur. Då hittade jag dessa för 860:- som jag skall använda. Igår hittade vi gubbens andra lur, i mattaffären👌👏
Idag skall de äntligen komma och fixa ventilationen, kommer att ta 2 dagar innan det är klart.
Byte av antennsladd till tv-n i vardagsrummet skall vi fixa idag. Märker att den behöver bytas, det
kommer upp felmeddelanden på vissa kanaler. Nu är sladden bytt och TV-n blev som ny👌
Hörde på nyheterna att det är fler än jag som fått falska SMS från Post N. Det står att de vill ha
porto avgift på 9:- för ankommande paket. Jag förstod direkt att det var ett bluff SMS👎så det
åkte direkt i papperkorgen.

Ha en fin dag!

Marmor





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...