7 maj 2019

Tisdags blandning

Det ser ut att bli en fin dag, solen skiner och skaplig temperatur nu på morgonen.
Som jag skrev i gårdagens inlägg är det 4 timmars städdag idag. Få bli en tur med el moppen, äta lunch och handla på hemvägen.
Ikväll är det dags för årsstämma i vår föreningen. Blir en tripp dit och få lite information utöver den skriftliga.
Jag har berättat tidigare arr vi fått ett barnbarnsbarn för 5 månader sedan. Nu är det dags för dop om en månad. Jag har precis tackat ja till inbjudan. Gammelfarmor och Gammelfarfar kommer självklart till dopet.

Ha en fin dag!

Marmor
 


2 kommentarer:

  1. Det blir ju trevligt med dop. Skönt med städning också.
    Ni har så fint i storstaden ser jag på fotona. Träd och blommor. Ser så mysigt ut. Här är det inte grönt än...men håller på. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. De satsar väldigt mycket på en fin miljö för oss här i stan. Alla Magnoliaträden som planterats, super fint! En del blommar för fullt andra lite mindre, men de kommer. Vi har inte haft någon vinter att tala om, så det är inte så konstigt att det är grönt så tidigt.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...