16 maj 2019

Nu är det underbart

Hejsan och god förmiddag!
Gårdagen.
I går var det ett underbart väder sil och värme. Hunden Morris var här några timmar medans husse uträttade några ärenden.
När husse hämtat Morris, var det våran tur att gå ut och handla mat och lämna lakanstvätt. Det är så skönt att lämna bort lakanen och hämta dem manglade.
Dagen.
Solen skiner från en klarblå himmel, bra värme redan. Såg på vädret att det kommer mer värme. Kan bli ca 20 grader framåt dagen😮
Det börjar närma sig dop för barnbarnsbarnet. Har fortfarande inte kommit på vad jag skall köpa för present. Förslag mottages gärna! Det är en kille med bruna ögon och mörkt hår, och väldigt söt
Jag tänkte ta mig ner åt Ringen och kolla in hos Claes Olsson som har öppnat en affär på Götgatan.  Nu slipper jag åka till Gallerian inne i stan för att handla deras grejer👌

2 kommentarer:

  1. Här ska det också bli dop den 1a juni. Då döps yngsta dotterns andra son som ska heta Theo. Eftersom hans storebror fick en Ferrari i dopgåva så måste väl den här lilla krabaten få detsamma. Jodå det är en Ferrari !! fast i from av en gåstol kombinerat med gungfuktion hehe.. Han har även fått en dopklänning som jag beställde från Danmark. så himla söt, den ska förhoppningsvis gå i arv till kommande generationer. Ha det så skönt i sol o värme. /Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dopet här blir 1 vecka efter att ditt barnbarns dop. Jag googlade lite efter doppresenter idag och hittade något liknande din Ferrari. Tack för tipset!
      Trevlig med en dopklänning som går i arv till nästa generation.
      Ha det så skönt i sol och värme./ Kerstin

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...