20 september 2020

Äntligen har hockeyn kommit igång,

 

Gårdagen bjöd på flers hockeymatcher. Mr R hade fullt jobb att hinna med😉 Vi har ett barnbarn som spelar hockey och ett som är domare. De är säkert glada idag att allt är igång. Bara synd att antalet åskådare bara är 50, det blir inte samma stämning i hallen utan fler i publiken.

Det är gråmulet över Stockholm idag. Temperaturen håller sig fortfarande på + grader. Jag har ont i kroppen idag så skoterpromenaden får vänta tills i morgon, då kommer mer värme. En gå promenad håller värme i kroppen men en skoterpromenad kyler ner kroppen och det är inte bra när man har ont.


2 kommentarer:

  1. Dom har säkert längtat att hockeyn ska börja igen.
    Ja det blir kallt o sitta på skotern..jag brukar sitta o frysa medans sambon som går håller värmen bra.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det behövs bara lite vind, så fryser jag på skotern. Idag blir det varma byxor och varm jacka på promenaden + 14 grader och ut vill jag.
      Ha det så fint!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...