7 september 2020

Dagens lunch. Lasagne från Skrapan

Nu har vi ätit lunch med dottern. Det blev färdiglagad Lasagne från Skrapan. Den var jättegod, kan verkligen rekommenderas. Vi har varit där och ätit lunch ute ett flertal gånger med barn & barnbarn. De har en stor uteplats mot Götgatan där man kan sitta.

Dottern har lagat storkok i helgen. Hon hade med sig frysta Köttbullar och Vårrullar som nu finns i min frys. Hon är så duktig på matlagning så jag är övertygad om att maten kommer att smaka bra! 

På förmiddagen har det varit städning med allt som det innebär, utan fönstertvätt, som pågår nu. 

Idag är det skapligt väder. Solen skiner men bara 16 grader. En promenad blir om någon timme.

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Härligt, låter gott, lunchen ni hade.
    Bra med mat i kylen ,-)
    Fönstertvätt gör mycket, få se om det hinns med ,-)
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en trevlig lunch. Så mysigt att dottern fixat god mat till oss. Uppskattas verkligen!
      Ha en fin dag!
      Kram♥️

      Radera
  2. Ser att mina kommentarer inte kommit fram i det här inlägget trots att jag gjorde det från datorn. Såg redan igår att det såg ut som att det inte gick.
    Jättekonstigt? Nåväl nu har jag paddan på.
    Vad trevligt att ni fick äta lunch tillsammans o vad snällt att dottern hade med sig mat till er.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan hända att det är Google som har ställt till det i bloggen, De har gjort en del förändringar. Det var så mysigt att träffa dottern och äta lunch tillsammans. Det börjar bli jobbigt att inte kunna krama sina barn och barnbarn. Gillar det inte, men måste för allas skull.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...