2 september 2020

Idag Ă€r jag 😊

 

Idag har jag fĂ„tt besked att min fĂ„tölj som Ă€r bestĂ€lld frĂ„n Tyskland har kommit till Sverige och kommer att levereras till mig i morgon👏 Jag Ă€r sĂ„ glad! Den Ă€r verkligen efterlĂ€ngtad! Bild kommer i morgon efter att den installerats. 

Nu kan jag Ă€ntligen fixa till mitt datarum dĂ€r den skall placeras. Nya TV-n har varit pĂ„ plats ett tag och bara vĂ€ntat pĂ„ mig som tittare😉 Jag köpte en TV med stor bildskĂ€rm, det blir rena hemmabion😀 Idag blir det att fixa till rummet sĂ„ det bara Ă€r att stĂ€lla in fĂ„töljen. Det passar bra för dagens vĂ€der Ă€r inte det bĂ€sta. Nu Ă€r det dags att fixa lunchen som blir Ceasarsallad som vi gillar.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att den Àr pÄ vÀg. Du har fÄtt vÀnta lÀnge.
    Blir kul o se den sen ��
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den skall bli sÄ skönt nÀr den Àr pÄ plats. Det har tagit tid men nu kommer den!
      Bild kommer.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...