6 september 2020

Lördag, Söndag

 

Nu är jag tillbaka igen efter en möbleringshelg. Tur det inte varit så bra väder så längta ut har inte varit så stor. Lite pauser och kollat på friidrott och fotboll har vi unnat oss😉 fåtöljen är helt underbar. Skall ta snart ta mig en stund framför TV och njuta i fåtöljen..

Det börjar komma mörka, svarta moln så det stämmer nog att det skall komma regn.Det finns fortfarande svamp i skogen. Har hört flera som plockat massor av Trattisar under helgen. Vi kommer snart att få en stor ICA Maxi på Magnus Ladulåsgatan. Det kommer att finns manuella diskar för fisk och kött samt en delikatessdisk.

Imorgon kommer dottern och äter tidig lunch med oss innan hon skall vidare till ett möte. Det ser jag framemot, blir inte så ofta vi ses nsturligt idag eftersom vi fortfarande skall vara isolerade.

 

6 kommentarer:

  1. Igår kom det regn, om man säger så. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kom regn både igår och idag. Dagen bjöd även på åska, hösten är på väg.
      Ha en fin kväll!
      Kramen

      Radera
  2. Så bra att du är nöjd med fåtöljen.
    Det blir ju trevligt med lunch med dottern ��
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att fått fåtöljen på plats. Blir mysigt att få träffa dottern på lunch. Nu är det mer viktigt att få träffa familjen. Mörk, kall period gör att jag är ute mindre. Blir kallt att åka runt på skotern en längre stund. Blir snart bara t & r till bestämda möten.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  3. Kul med lunchbesök.
    Känner mig groggy , men kan inte somna när jag är själv!
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  4. Jobbigt att du inte kan sova när du är ensam. Hoppas fin make får komma hem snart. Du får ta en tupplur idag, så kanske du känner dig bättre.
    Ha en fin dag!
    Krsm♥️

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...