19 september 2020

Underbar höstdag

Idag har vi en underbar höstdag en klarblå himmel, solsken och en maxtemperatur på 16 +. Igår var det att stiga upp tidigt p g a läkarbesök. Efter en näst intill sömnlös natt och en massa prover som skulle tas, var jag helt slut. Det blev ett tidigt sänggående och ny bok att lyssna på.

Jag har fått svar på gårdagens prover. Alla prover var mycket bra. Proverna jag tog förra veckan var också bra. Det måste betyda att jag  är frisk som en " nötkärna " som man brukar säga och inga dolda " fel " finns😉

4 kommentarer:

  1. Ja, gott när man går igenom besiktningen utan anmärkning hihi .. Ska till ögonläkaren nästa fredag ett besök jag skulle gjort i april men inte vågat åka in pga coronan. Tar med munskydd ifall de inte använder det där. Ha det så bra Kram

    SvaraRadera
  2. Bra att ta med munskydd, ibland får man sitta och vänta på din tur. Det sitter ofta fler i väntrummet. Ingen vet om någon bär på covid, så det gäller att försöka skydda sig. Hoppas det går bra hos ögonläkaren. Ha det så bra/Kram

    SvaraRadera
  3. Vad bra att proverna var ok. Förstår att du var trött sen efter en dålig sömnnatt. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var helt slut. Jag gillar inte tidiga besök utan vill vakna först😉 10-11 tiden är toppen! Nu är det gjort,och det känns skönt.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...