15 september 2020

Stor glädje idag!

Tog en promenad medans Mr R uträttade ett ärende på stan. Jag har hittat byxor i tunn kvalité som jag gillar. Har nu ett par rosa, och ett par blå och ett par grå med rostfärgat mönster. Passerade affären idag och fick tag i ett par med leopardmönster som är så modernt. Tog en vända in på H & M och hittade en tröja som passade till dagens byxor.

Idag är det många som är glada som bor på servicehem. Fr o m 1 Oktober kommer de att få besök av sina nära och kära som de väntat länge på, ca 6 månader. Det kommer att serveras många olika tårtor den dagen har jag hört av de som intervjuats.

 

 


2 kommentarer:

  1. Vad härligt du hittade lite kläder. Ja nu blir de glada som får se anhöriga igen.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar verkligen byxorna som jag hittat. En underbar modell och sköna inomhus.
      Det är så härligt att se och höra de pensionärer som bor inom vården att de skall få besök.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...