7 februari 2021

Solig söndag!


Bilden tagen vid Häringe Slott en mysig vinterdag!
Ett mysigt ställe med god brunch. På våren är det trevligt att promenera i grönområdet. Sommartid finns det uteservering och möjlighet till bad i poolen.

Tröttheten efter covid-19 är jobbig. Den tar lusten av det mesta just nu. Tappat lusten att blogga, så idag har jag börjat ta Berocca igen. Brukar hjälpa mot tröttheten då den innehåller många olika vitaminer. Tar även en D-vitamin 20 mg varje dag.  Kroppen behöver D-vitamin denna solfattiga period.

  

2 kommentarer:

  1. Vad många änder det är på bilden. Så gulliga.
    Så jobbigt det låter med tröttheten efter covid-19..trist att det blir så långvarigt.
    Bara hoppas att du snart blir piggare.
    Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att jag läser ofta om tröttheten efter covid-19. Jag har tagit blodprov och vissa prover ligger lite lägre än tidigare. Så lågt HB som det visar nu, har jag aldrig haft. Kan bli så efter en kraftig virustid.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...