20 februari 2021

Nu har vi plusgrader👌

Hejsan! Nu har vi haft plusgrader i tvĂ„ dagar. Det Ă€r mysigt att fĂ„ tĂ€nka. vĂ„ren kanske kommer snart. Covid-19 den blommar lite över allt. Vi har nĂ„gra i huset som Ă€r sjuka. Tur att Mr R och jag har antikroppar. IgĂ„r var ett barnbarn hĂ€r pĂ„ fika, kĂ€nns bra att trĂ€ffas nĂ„gra timmar ibland. BĂ„de promenad och storhandling blev det i torsdags. Det gick bra att ta sig fram med skotten och   "dramaten " pĂ„ trottoarerna. KĂ€ndes att det var rĂ€tt dag att handla, mindre med folk i affĂ€ren sĂ„ det blev en lugn handling.

I kvĂ€ll skall det bli Biff med Pommes Frites och BeasĂ„s. Hittade Pommes Frites för Air Fryer som jag skall testa. Jag lagar mycket mat i min Air Fryer som gör att vi fĂ„r i oss mindre fett.  Det gĂ„r att göra det mesta i maskinen. Skall testa att göra Muffins, dĂ„ skall jag anvĂ€nda mina silikon formar.

Ha en trevlig kvÀll/ Marmor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...