3 februari 2021

Ja se det snöar, ja, se det snöar det!

 Det var väl roligt hurra!

Nu kan jag inte klaga på mängden snö längre. Vi har fått massor av snö nu. Det har snöat i flera dagar och Solen  varit  också varit framme dessa dagar, så fint. 
Igår blev det en överraskning igen. Två barnbarn kom på besök och hade  lunch med sig. De är så mysigt när de kommer trots att bägge pluggar och har tentor som skall förberedas och skrivas. Sedan har vi covid-19 som som alla måste ta hänsyn till. Nu har hela vår familj haft covid-19 och har antikroppar, så förhoppningsvis skall det bli bättre framöver.
Idag är det onsdag och tvätt och handlingsdag.  Mr R sköter de uppgifterna idag. Svårt med skotern när det ligger snövallar som är svårt att köra över.
Ha en fin dag/Marmor 


4 kommentarer:

  1. Då låter det som ni också har snö.
    Trevligt med besök. Här har vi inte träffats på länge då man inte kan vara utomhus nu.
    Ingen har haft covid heller...mer än pappa o syster i Stockholm. Ha en fin lördag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hela vår familj har haft covid-19 och har antikroppar. Vi är noga med avståndet när vi träffas. Sbärdottern har antikroppar fast det gått 9 månader sedan hon haft covid-19. Bra att ni klarat er så här länge. Tråkigt att din son inte kan besöka er. Har någon av er testat dig? Vi viste inte att vi haft covid-19 när vi tedtade oss�� Tur att vi inte blev så sjuka som många blivit.
      Ha en fin söndag!
      Kram❤

      Radera
    2. Min syrra har testat sig flera gånger då hon känt sig dålig...men ingen corona o inga antikroppar.
      Sonen också testad men negativt.
      Kram

      Radera
    3. Jag tycker det är så mycket som inte stämmer med allt som sägs om covid-19. Det är många jag vet so har varit så dåliga, men ingen covid-19 eller antikroppar finns. Det ända jag kan tänka mig är att det kanske är blodgrupperna som de pratar om, som gör att det inte syns på några prov.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...