5 februari 2021

Kyla , blåst och snö , ja nu är vintern här.

För 9-års sedan invigde jag Arlanda var så nödig efter min första flygresa. 
Hipp Hipp Hurra för Doris 🎂🍗🌭❤
som fyller 9-år idag!
 
Kylan fortsätter -7 känns som - 11 idag.  Det skall komma mer snö under dagen, roligt för alla barn. De hinner inte med att plog så det är lite svårt att ta sig fram på trottoarerna. Gatorna är rätt skapliga så bilarna har inga problem att ta sig fram.
Tidigt i morse fick vi en trevlig fikastund med äldsta sonen👌 Idag skall jag få leverans på en 3-armad takspot i antikmässing som skall sitta i köket.

Ha en trevlig dag!


2 kommentarer:

  1. Åh grattis till Doris som fyllt 9 år. Åren bara går.
    Det är besvärligt när dom inte hinner ploga. Jag har fastnat så många ggr på byavägen. Blir lätt så när man kör åt sidan när det kommer en bil.
    Vad trevligt med ny belysning.
    Ha en fin kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Det har kommit lite mer snö idag. Hoppas att de kommer och skrapar av trottoarerna idag. Visst går åren fort, tur att Doris fortfarande har leksinnet kvar. Jag vågar inte köra Skotern på gatorna vintertid.
    Ha en fin dag!
    Kram ❤

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...