7 maj 2018

Shopping i sommarvärmen

Graphics Good morning
 
Semesterresan börjar närma sig. Skall till Logopeden om en stund, sedan skall jag shoppa runt lite inför resan.
Jag letar efter kavajer, en vit och en färgad. Verkar lite svårt, men bara leta på.
Apoteket skall också få ett besök, skall köpa en tub Ormsalva, jag fick en av svärdottern som jag testat nu. Salvan verkar vara toppen och luktar inte som liniment brukar göra.
Igår åt vi lunch ute i sommarvärmen. Till efterrätt blev det en strut med jordgubbsglass👌
 
Vi hörs igen!
I3339945W177H98V.gif
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Nog är det härligt när man kan börja äta utomhus. Vi invigde slogboden med Julia och Milton på Lördag kväll. Ormsalva är en riktigt bra salva, den har jag använt flera gånger. Ha en fin Måndag/Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev lunch ute idag med. Det är kanonväder så bäst att passa på +23😎
      Köpt en tub till med Ormsalva👌
      Ha det så fint!
      Kramis

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...