9 maj 2018

Det blev lite gjort idag

Graphics Good morning
Det fina vädret fortsätter, så härligt😎
Idag skall jag fortsätta att fixa inför resan. Köpa valuta så jag och gubben kan fika och handla på vägen ner till San Remo.
 Normalt använder jag bara kort när jag handlar, tycker det är toppen👌 Får hoppas att jag och gubben får fint väder på vår tripp. Såg igår att det är sämre och kallare väder än här hemma, men det brukar svänga fort.
-----------
Senare idag.
Det blev några timmar på stan. Ingen kavaj till mig, bara till gubben. Det får bli kappan, den kemtvättade kavajen som får följa med på resan. Får fortsätta leta kavaj efter semestern. Fortfarande härligt väder, så det blev utelunch även idag och en strutglass till efterrätt😎

 Nu tror jag att det mesta är handlat och klart så jag kan koppla av😉
Marmor

4 kommentarer:

  1. Så härligt att ha en resa att se framemot :). Vädret kommer nog att välkomna er på bästa sätt.
    Morgonkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som det ser ut nu så är vädret här hemma bättre och varmare. Jag hoppas att vi får varmt och bra väder när vi kommer dit.
      Ha en fin dag!
      Kramis😎

      Radera
  2. Vad spännande med en resa klar solen ska var med er på resan. Det är inte alltid lätt hitt kläder man vill ha .
    Kvälls kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är det bara några dagar kvar innan vi reser iväg👌 Hade turen att hitta efter mycket letande😉
      Kramis

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...