6 augusti 2018

En solig mĂ„ndag med lagom temperatur👌

Det var mÄnga mÄnader sedan jag vaknade till 14 grader och solsken. KÀndes sÄ hÀrligt att luften kÀndes frisk!
 
Gubben har Ă„kt ut till sonen fritidshus. Han har lite kvar att fixa pĂ„ trĂ€dgĂ„rdsmöblerna. Jag stannade hemma, behöver ut och shoppa det som saknas inför resan. BĂ€sta att passa pĂ„ nĂ€r vĂ€dret Ă€r skapligt. Enligt prognosen blir det regn och Ă„ska i morgon, dĂ„ Ă€r det skönast inomhus😉
Ringt pĂ„ morgonen och bestĂ€llt tid för mig och gubben. TandlĂ€karen Ă„ter idag efter sin semester. Bokade in oss efter vi varit pĂ„ resan.

2 kommentarer:

  1. I morse var det rent av lite kallt! Fast fram pÄ dagen blev det varmt igen. Ha det sÄ fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det var skön luft idag. Gillar nĂ€r det Ă€r svensk normalvĂ€rme 👌
    VĂ€rmen kommer tillbaka enligt vĂ€der prognosen. Bara att svettas vidare😓
    Ha en fin kvÀll!
    Krsmrn

    SvaraRadera

 Hejsan alla vĂ€nner och besökare! Nu  Ă€r jag tillbaka i bloggen efter ett lĂ„ngt uppehĂ„ll. Det kĂ€nďes lite konstigt nĂ€r jag hade öppnat blogg...