1 augusti 2018

Onsdag och sista ...

behandlingen med naprapaten för denna gång.
När jag kommer hem från Normandie får jag fortsätta några behandlingar till.
Igår var jag och gubben ute hos Doris på deras sommarställe. Underbart med havsluften. Såg en fin solnedgång när vi satt och åt en underbar middag som svärdottern hade fixat.
Tack för en trevlig eftermiddag och kväll👌
Nu har vi klivit in i Augusti månad. Vi har haft många fina månader med sol och värme. Trots att de lovat regn varje dag och flera sådana under dagen, så kommer det inget här i Stockholms innerstad.
Ha en fin dag😎
 
 


2 kommentarer:

  1. Vilken härlig kväll ni fick med middag och solnedgång. Vi fick en kort regnskur i går kväll. Men det behövs mycket mer. Ha en fin fredag. Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Det är så fint och härligt på sonens sommarställe. Mina föräldrar hade också hus i närheten när barnen växte upp.
    Det är toppen inte så långt från stan när bi skall åka dit.
    Ha en fin fredag du med. Kram❤

    SvaraRadera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...