30 juli 2018

Näst sista behandlingen


 photo arts12.gif
Idag har jag varit på näst sista behandlingen hos naprapaten. Skall gå även på onsdag sedan blir det uppehåll till efter vår familjeresa.
Det blir fler och fler nålar och mer och mer massage. Idag fick jag även den röda lampan som jag skrivit om tidigare men inte vetat vad den var bra för. Det är enbart en värmelampa som skall mjuka upp muskler och senor👌
 
Värmen fortsätter så jobbigt med denna luftfuktighet. Regnet som jag och många andra väntar på verkar utebli, i a f här i Stockholm.
 
Ha en fin dag😎
 photo 12-1.gif

2 kommentarer:

  1. Så bra att behandlingen ger bra resultat. Känns det mycket i kroppen efteråt? Ha en bra dag trots värmen o fukten. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Behandlingen verkar fungera bra. Lite känns det efter massagen i benet. Alla ömma punkter måste aktiveras och lösas upp. Nålbehandlingen känner jag inte av, knappt ens sticket👌
      Det är hemskt med denna värmen och höga luftfuktigheten. Hoppas att det vänder snart.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...