16 juli 2018

Dagens bokade besök

God morgon!
Idag hoppas jag att turen är på min sida. Jag skall träffa en ny Naprapat som kan mer om Fibromyalgia. Just nu har jag det lite jobbigt, blommar verkligen👎 Värmen kanske påverka
 " fibron ", känns så i alla fall.
Får berätta mer i bloggen efter jag fått några behandlingar. Fungerar det bra, kanske fler med samma besvär vill testa behandlingen.
 
Stockholm hade 32 grader i går och det bara fortsätter😓 Doris ville inte ha någon promenad igår. Det blev bara ut och göra sina behov och in igen. En svalkande dusch sen kväll gjorde susen för henne. Hon har haft en god nattsömn, haft en fläktar påslagen som svalkat henne, toppen👌
 
Ha en fin dag!
Marmor
 
 

2 kommentarer:

  1. Bra att testa olika behandlingar. Tillslut kanske den rätta hittas.
    Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen på det!
      Tack för besöket.

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...