26 juli 2018

Varm onsdag, torsdagen lika så, bara 32 grader, pust!

Nu är det BARA😓 för varmt😓 Fläktarna får jobba, men svalkar dåligt. Det är bara den varma luften som virvlar runt  just nu.
Vi får nog vänta oss en tropisk natt till fredag. Får hoppas att det kommer regn nu som de lovat till helgen.
Tvättstugan fick jag ha ensam. Inga som orkar tvätta i värmen, kunde använda 7 maskiner, 2 torktumlare och 2 torkskåp, gick snabbt att tvätta👌
Lunchen idag blev Ost och Skinksallad. Ikväll blir det tunnbrödsrulle. känns alldeles lagom.
 
Nu är det grillförbud även på egen mark!
Får använda stekpannan istället några dagar.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...