4 juli 2018

Godmorgon i solskenet !

Lite Ă€ndring idag igen😯 Inget mĂ€rkvĂ€rdigt, bara att det blev tvĂ€ttstugan och stĂ€dning🙂
Jag har lite svĂ„rt att skjuta upp det som behövs göra. Vi delade upp sysslorna, gubben tog en vals med snabeldraken och jag gick i tvĂ€ttstuga och matade 5 maskiner.
Medan maskinerna körde sitt program blev det golvtvĂ€tt. TvĂ„ golv  som jag inte hann med, tar jag i morgon😉
Nu Ă€r det bara torkningen av tvĂ€tten kvar, sedan skall det bli en promenad i solskenet 😎
HĂ€rligt att solen kommit tillbaka och att det inte Ă€r för varmt. KĂ€nns nu som svensk sommartemperatur👌
 
Vi hörs igen!
 

2 kommentarer:

  1. Lika bra att ta tag i saker pÄ en gÄng, sÄ Àr man av med bekymren!

    SvaraRadera
  2. SÄ sant sÄ!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...