17 juli 2018

Fler besök inbokade


 photo med6.gif
God morgon!
Naprapatbesöket igår kändes toppen. Vilken skillnad på detta besök och de besök jag gjort hos en annan naprapat.
Jag har bokat in ytterligare 3 besök för att få lite mer styrka i den stora muskeln i mitt
högra ben.
Först masserades hela högerbenets yttersida ner till vadmuskeln. Efter det fick jag akupunktur (nålar)
utefter benet.
 Sedan blev det massage på höger skinka och även nålar där.
Det är en stor muskel som behöver " lagas " ) så styrkan förhoppningsvis kan komma tillbaka. Haft besvären i flera år.  Efter behandlingen behövde jag inte använda min krycka👌benet kändes mera stabilt igen👏 Även idag känns det skapligt. Jag hoppas att dessa kvarvarande besök skall hjälpa mig, så muskeln bara behöver underhållas med några besök/månad.
 Ha en fin dag i sommarvärmen, 31 grader 2 grader mindre än i går😎
Marmor
 

2 kommentarer:

  1. Så bra att du fortsätter behandlingen, brukar ta ett antal gånger innan resultatet visar sig.
    Fortsatt lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns betydligt bättre nu👌 Bara att kämpa på.

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...