24 juli 2018

En fullspäckad Måndag och en mysig Tisdag

Hejsan!
Gårdagen gick i ett från det jag vaknade tills huvudet fick vila på kudden😓
Vi har en överraskning på gång. Den kräver viss planering, många timmar på fm. gick åt att fixa.

 Efter lunch hade jag tid till Naprapaten. Vi kom lagom hem så jag hann hoppa in i duschen innan det var dags att hoppa in i bilen.
 Chauffören ( gubben ) körde mig till naprapaten och väntade tills jag var klar👌
Behandlingen gör att kroppen blir lite trött, bara att slappa tills John Blund kallar😉
Tisdag vid havet😎
Varit ute i skärgården och njutit av havsluften tillsammans med Doris samt hennes matte och husse.
Underbart väder, svalkande vindar från havet, helt underbart!
Doris har det toppen, kan bada hur mycket hon vill. Det blev även en båttur för Doris, husse och farfar. Doris älskar åka båt, blir glad när flytvästen kommer fram. Svärdottern och jag tog en mysstund på altanen under tiden de åkte båt.
Ha en fin kväll i sommarvärmen/Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...