20 juli 2018

Behandlingsdag

Glass i stora lass behövs i denna värmen😉
Snart skall jag på behandling hos Naprapaten. Känns som att förra behandlingen gjorde " susen ". Skall fortsätta ett tag till med 2 ggr/vecka.
Annars så händer det inte så mycket om dagarna, gäller att ta det lugnt i värmen.
Doris har åkt till deras fritidshus igår, så nu är det tomt igen.
==========
Senare idag 17.15.
Nu har jag varit på behandling som blev ungefär lika som i måndags, massage och nålar. Fick även ljusbehandling på nålsidan av ett rött lampsken. Glömde fråga vilken funktion lampan har i behandlingen. Får ta reda på det nästa besök👌
 
Vi hörs igen!
Marmor


2 kommentarer:

  1. Hoppas det behandlingarna hjälper dig. Fick också det där röda skenet när jag slagit i svanskotan och höften. Akupunktur fick jag också. Tror skenet är någon slags laserbehandling om jag minns rätt. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar som behandlingarna hjälper. Den sista kändes redan efteråt ( lite mörbultad )Skall visst vara så. Skall fråga på nästa behandling vad det röda skenet är.
      Ha e det så fint!
      Kramen

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...