14 juli 2018

RĂ€cker nu!

30 grader😓 nu rĂ€cker det ett tag.
Jag tror ingen tycker det Àr skönt med denna vÀrmen dag efter dag.
Det Ă€r tydligen lite olika i vĂ„rt avlĂ„nga land. En del har fĂ„tt regn, blixt och dunder, men inte hĂ€r i Stockholm ☹.
Nu Ă€r det bara att plocka fram en ny flĂ€kt. TvĂ€rdrag rĂ€cker inte, nĂ€stan lika varmt inomhus som utomhus😓
Jag skall leta efter en AC pĂ„ nĂ€tet som inte behöver en massa slangar som skall stoppas utanför fönstret för att ge kyla. Finns tydligen pĂ„ Claes Ohlsson enligt ett inlĂ€gg pĂ„ FB.
 
I morgon kommer đŸ¶Doris och skall stanna en vecka, sĂ„ mysigt🍗 dĂ„ kommer kaninerna 🐰 fĂ„ besök.
 
Ha en fin dag, vi hörs igen!
 
 


4 kommentarer:

  1. Det Àr faktiskt ganska skönt att jobba just nu. SvÄrt att sova pÄ nÀtterna, det Àr lite jobbigt. Ha det sÄ fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tÀnka mig att det Àr behagligare inomhus pÄ jobbet Àn ute i vÀrmen.
      NÀtterna Àr jobbiga, idag blev det en flÀkt till, hoppas det blir bÀttre sömn i natt.
      Ha det sÄ fint!
      Kramen

      Radera
  2. VÀrmen fortsÀtter hÀr med. Idag Àr det redan varmt pÄ morgonen.
    Vad trevligt att Doris kommer ☺
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi fĂ„r svettas nĂ„gra dagar till😓 Imorgon sĂ€gs det att vi fĂ„r 31 grader, inget jag ser framemot. Doris kommer idag, blir sĂ„ mysigt👌
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...