29 juli 2018

Idag dundrade det på


 photo 62.gif
Det brakade loss vid 6-tiden i morse. Nu är det fuktigt i luften efter regnet. Hoppas det kommer en  urladdningen till som de lovat, då kanske luften känns bättre igen. Mysigt när regnet kom och snattrade på fönsterblecket. Jag tycker jag blev lika glad som barn när första snön kommer😉
 
 photo 00164.gif
Har bokar frissan idag så jag är nyklippt och fräsch till nästa semesterresa om 2 veckor.

Ha en fin söndag / Marmor
 

 photo x-welcometerugbutterfly.gif


6 kommentarer:

  1. Vaknade vid 05:30 av åskan. Ute är det som ett våtvarmt omslag. Hu! Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Otäckt med denna fuktighet som åskan drog hit. Här är alla fönster på vid gavel för att få en genomströmning.
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera
  2. Så det blir en resa till ☺ är det den som är överraskningen?
    Här är det också varmt o fuktigt. Det är jobbigt. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi skall åka till Normandie med hela familjen. Vi flyger till Paris sedan hyrbilar och kör vidare till Normandie.
      Lika väder här😓
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
    2. Åh så trevligt med en sån resa ☺

      Radera
    3. Det skall bli så mysigt att åka med alla i familjen.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...