30 augusti 2018

Nu blir det uppehåll......

Jag skall vila i 14 dagar från Naprapatbehandlingen. Det har varit en tuff tid. Nu skall jag känna av hur mycket det har hjälpt mig. Täta behandlingar gör att man inte vet om det är träningsvärk eller att det är samma värk som tidigare.
Tror i alla fall att det har gjort stor nytta för den stora benmuskeln, då den inte ömmar som tidigare👌
 

Idag skall jag göra Risotto Milanese som är ett självklart tillbehör till Osso Bucco. Inte ofta det finns  kalvlägg i skivor i köttdisken, men igår hittade jag på ICA Kungens kurva👌
 
Gråmulet väder idag, men en vända ut skall det bli i alla fall👏
 
Ha en fin dag/Marmor

2 kommentarer:

  1. Lite trist väder är det, fast varmt och skönt. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ofta sådant här väder i Augusti. Jag gillar inte den höga luftfuktigheten som är nu.
      Nu väntas regn några dagar, sedan kanske det blir bättre i September.
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...