23 augusti 2018

Torsdag och besök hos.....

Hejsan och god morgon!
 
Idag är det dags att börja besöka Naprapaten igen efter Normandieresan. Verkar som behandlingen med massage och akupunktur hjälper, muskeln känns betydligt mjukare och ömmar mindre👌 Jag hoppas också få tillbaka styrkan i vadmuskeln, den är på väg👏
 
Morgonen började med sol och runt 20 grader, bra tyckte jag och gubben som funderade på att äta lunch på en Thai båt som finns vid Hammarby kanalen. Nu verkar det bli gråväder istället☹ så vi kanske får inställa den lunchen tills det blir solsken igen.
 
Önskar alla som läser bloggen en trevlig dag!
Marmor
 
 


2 kommentarer:

  1. Vad härligt att behandlingen verkar hjälpa. Bra att du märker skillnad.
    Blev det nån lunch ute? Ha en fin fredag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en tuff behandling, men verkar hjälpa. Dagen efter behandlingen känns det som jag gjort världens träningspass, känns som träningsvärk😉
      Det blev ingen lunch på Thaibåten igår. Vädret blev inte det bästa för att sitta ute och njuta.
      Ha en fin fredag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...