29 augusti 2018

Massage igen!

Snart bär det iväg till Naprapaten för andra gången denna vecka. Efter förra behandlingen hade jag lite ont några dagar, hoppas denna gång blir bättre. Fick många nålar förra gången, kanske det var det som påverkade resultatet..
 
Efter behandlingen skall vi ta en tur till bilfirman där jag köpte bilen. Vi startar med knapp istället för nyckel. Fjärrkontrollerna till bilen behöver byta batteri, så det inte blir några problem att låsa upp och låsa bilen. Det verkar så krångligt så det får de hjälpa oss med😉
 
Efter besöket hos bilfirman passar vi på att åka till Kungens kurva och storhandla. Skönt att få hem de tyngsta varorna med bilen, och sedan bara behöva komplettera det som saknas.
Vädret idag är lite blandat, sol och moln ca 20 grader.
Ha en fin dag/Marmor
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...