7 september 2019

Mormors pall är mysig

Hejsan! 
Jag är en liten Maltipoo och heter Morris. Jag är hos min mormor och morfar några dagar, då min matte och husse är ute med några båtkompisar. Och varför är inte jag med, som gillar åka båt? Jo, det är så att jag har ätit något olämpligt som min mage inte gillar, så jag mår inte så bra.
Tur att mormor har en härlig fotpall med en skön pläd på som jag får ligga på. Som ni ser är jag inte så sto, så det fungerar utmärkt att sova på den👌
Nu skall jag ut på min andra promenad. Det är mysigt att vara på en annan plats och vandra runt. Det finns så många nya dofter och spännande lukter😍



4 kommentarer:

  1. Vad söt du är! Hoppas din mage snart mår bättre. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går åt rätt håll! Idag har vi lekt lite med bollen😉 Det är favoritleksaken just nu.
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera
  2. Där ser han ut att trivas. Hoppas magen blir bättre. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Morris är en härlig lite kille. Det gick så bra att ha han här👌
      Magen börjar bli bättre med den maten han äter nu.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...