15 september 2019

På sluttampen




Idag blev det sovmorgon, det behövde jag..Steg upp 08.35, fikat var framdukat bara sätta sig till bords👌
 Jag får ont i min vänstra arm när jag ligger och läser böcker, så nu testar jag att lyssna på ljudböcker. Dottern och barnbarnen har flera gånger sagt åt mig att testa ljusböcker, för det är så bra. Jag få hålla med om att det är toppen. Det går att ställa in hur lång tid ljudboken skall vara igång. Jag satte den på 20 minuter första kvällen. Paddan stängdes av och jag somnade in. Hade jag vetat att det var så här bra, hade jag  börja tidigare. Det finns stort utbud på böcker. Hittade böcker som min favoritförfattare skrivit, som jag inte visste om. Nu lyssnar jag på en av de böckerna.
 Det är aldrig försent att testa, gör det du med😉
Idag känns det att hösten gör entré. Det har regnat i natt, kylig morgonen, nu 16 grader men känns som 13. Solen är framme, men orkar inte värma upp luften som tidigare.




2 kommentarer:

  1. Har också hört av andra att ljudböcker är så bra, än så länge har jag inte testat.
    Idag är det en riktig regnig dag.
    Ha det bra. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tog ett bra tag innan jag testade ljudböckerna. Jag tror man måste vakna för nymodigheterna😉 Vanan sitter i att man skall hålla i boken och inte bara ligga och lyssna.
      Det är väl vårat regn från i natt som vandrat upp till dig.
      Ha en fin söndag!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...