23 september 2019

Ny vecka börjar med minusgrader

Blev lite snopen i morse när jag öppnade mobilen och såg  temperaturen ute - 1 grad😮 Måste säga att det lite väl tidigt, vi är fortfarande bara i September. Kändes lite bättre när det visade sig att det i alla fall kan bli +12 under dagen.
Idag känns det som jag håller på att bli förkyld, inte så konstigt för hela vår familj är förkylda, mer eller mindre. Även utomhus hör jag hur folk nyser och hostar. Blir till att hålla mig inomhus idag, lyssna på min ljudbok och mysa. Har ni läst böcker och tycker de var bra. Tar gärna emot tips!

2 kommentarer:

  1. Den där morgonen hade vi -8 grader. Det är tidigt med sån kyla.
    Hoppas du inte blivit förkyld.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar som det kommer att bli en kall höst i år. Lite förkylning står det i kroppen. Hoppar upp och ner, typiskt virus.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...