28 september 2019

Regnet det bara öser ner đŸŽ·


 
GrÄ och trist lördag! Har regnat sedan 11.00 och gör fortfarande. Det var meningen att jag och dottern skulle gÄ pÄ Bondens marknad idag, men det blev gubben och dottern som tog en vÀnda. Jag fick Àran att vara hundvakt till Morris under tiden. Som vanligt tar han sig en tupplur under köksbordet, kÀnner sig vÀl trygg dÀr.
Fast han Àr liten Àr han mycket för att vakta. Han hörde lÄngt före mig att det var besök pÄ gÄng. TvÄ barnbarn ringde pÄ dörren, hockeyliraren och "lillasyster ". De var pÄ vÀg att Àta Asiatisk lunchbuffé pÄ Götgatan. De var lite tidiga sÄ de tog en vÀnda förbi farmor först. Restaurangen ligger i gamla "Cora- biografen" ( bredvid Mc D ) deras buffé skall vara toppen. Skall göra ett besök och testa nÄgon dag.

2 kommentarer:

  1. Det var trÄkigt med regn nÀr du hade tÀnkt dig ut ��
    Trevligt att du fick besök o att Morris talar om att nu kommer det nĂ„n ☺
    Ha en fin söndag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var blötvĂ€der nĂ€sta hela dagen igĂ„r☹ Det positiva i det var att jag fick vara hemma med Morris istĂ€llet för bonden. Marknaden kommer att pĂ„gĂ„ till slutet av oktober sĂ„ jag hinner dit fler gĂ„ngen👌
      Ha en fin söndag!
      Kram❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...