1 oktober 2019

1 Oktober och kramens dag!

   
Härligt med en dag med  kramar👌
Det är första gången jag hör talas om kramens dag, men verkar vara ett bra förslag. Jag har fått så många kramar på messenger. Nu skickar jag kramar till alla som tittar in i bloggen och läser meddelandet.
Idag har vi  städdag och jag har jobbat i köket samtidigt som " Rut " sköter om städningen.  Har gjort två Janssons frestelse och stekt en Rostbiff, känner mig så nöjd👏 Det är gubben som har önskat Jansson ett tag, så idag skall han få smaka. Det går jättebra att frysa in Janssons, därför blev det två stycken idag.
Idag har vi fint väder med solsken, så mysigt när det är ljust ute.

2 kommentarer:

  1. Jasså kramens dag igår...har jag inte hört heller ;)
    Jag var också på väg att göra jansons igår, men ångrade mig plötsligt för jag blev lat :)
    Skönt att ni fått städat.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hittas på så många saker för att man skall kunna fira😉
      Det var jättegott med Janssons. Nu är det så dåligt väder så det passar bra med lite köksarbete.
      Så skönt när städningen är klar och allt är rent på en gång.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...