4 oktober 2019

Kanelbullensdag samt fredag och helg igen!

Nu är helgen på ingång igen. Veckorna bara tickar iväg. 
Idag har jag ringt och sagt till de som förvara våra däck att nu är det dags för byte. Om det fortsätter så här med vädret, har vi snart snö och då blir det kö för däckbyte. Visserligen har man till 1 december på sig att byta, men det är bra att vara ute i tid. Nu kör vi inte med dubbar utan med vinterdäck p g a att det är vissa gator i stan som har förbud mot dubbar men vinterdäck är ok överallt.
Vi har rätt skapligt väder, solen visar sig ibland, men ingen värme bara + 5 grader. et väntas regn på eftermiddagen.
Just nu har jag en period när kroppen är jobbigare än vanligt. Håller mig inomhus i värmen tills det känns bättre, och vädret blir stabilare. Det har regnat en hel del de sista dagarna, inga direkta störtregn men tillräckligt för att man blir blöt.
Ha en trevlig dsg!

2 kommentarer:

  1. Vad jobbigt med kroppen som är sämre.
    Då har jag missat kanelbullens dag idag:)) bakade muffins ;)
    Ja vädret är inte så trevligt här heller, det snöar tyvärr.
    Jo man får börja tänka på vinterdäck i tid.
    Ha en fin fredag. Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Det är jobbigt med väderomslag. Jag känner av det varje gång. Känns som det är OK snart för solen skiner så fint👌 Om det står Mojan som avsändare, så är det jag. Har lyckats med att misslyckas, då kan det bli så. Hoppas att det skall fungera ändå.
    Ha det så fint!
    Kram❤

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...