29 oktober 2019

Toppen med ljudböcker

Nu har jag börjat lyssna på ljudböcker, men bara kvällstid.Jag använder Storytel. Det är mysigt att sätta på paddan, och öppna sitt bibliotek, klicka på boken och ställa in lyssningstiden, släcka lampan och bara lyssna👌 5 böcker har jag hunnit med på en månad.Det går bra att ladda hem sina böcker offline och lyssna utan uppkoppling.
 Jag märkte för ett tag sedan att jag fick ont i armen av att hålla i inbundna böcker när jag låg och läste. Det var då jag bestämde mig för att testa och lyssna på böcker istället, och det har jag inte ångrat.
Det har varit full rulle idag, det har varit städdag, månadsinbetalningar och lite annat som måste göras.
Nu känner jag att han med paraplyet, John heter han visst gör sig påmind så nu säger jag
God Natt!
Marmor

2 kommentarer:

  1. Härligt att du gillar ljudböcker o du har hunnit med en del på en månad;)
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag har jag faktiskt lyssnat en stund på dagen var riktigt avkopplande😉 Det har blivit en del böcker, haft lite ont i kroppen så jag vaknat flera gånger under natten, då har böckerna varit bra.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤


      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...