31 oktober 2019

Blandad 31 Oktober

Hejsan alla vänner och läsare!
Idag är det sista Oktober, nästan lite kusligt hur fort tiden går, bara 2 månader till  år 2020😮
Solem skiner 4 grader just nu.  Väntar någon timme innan det blir en handlingsrunda, hoppas på lite mer värme. Det är kyligt att sitta på Skotten vid denna temperatur. Jag har jagat överdragsbyxor med blixtlås efter sidorna ett tag, men hittade inga. Gubben hade sett överdragsbyxor i en sportaffär, men inte med dragkedjor som jag önskade.
Ett av mina barnbarn lyckades hitta de byxor jag ville ha. Vi satt och slog på nätet och hittade dem där man minst anade. Inte trodde jag att Apoteket ❤ sålde överdragsbyxor🤔 Jag beställde byxorna det tog bara 3 dagar tills de kom. De visade sig också vara fodrade men ändå smidiga. Det var ett bra pris 479:- Sportaffären tog dubbla priset, så jag gjorde en bra affär och fick det jag ville ha👌
 Har uppdaterat min hemsida med lite nyheter och fler kommer. Passa på att titta runt när du är på besök!
.

2 kommentarer:

  1. Nä det visste jag inte heller att apoteket säljer sånt ;)
    Vad bra att du hittade det du ville ha o ett bra pris.
    Jo tiden går verkligen fort...åren bara går o går.
    Ha en fin helg. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland blir man lite överraskad, hittar det man vill ha där man minst anar. Det är fina överdragsbyxor i bra kvalité. Skulle behövt dem på mig idag när jag var ute.
      Ha en fin kväll och helg!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...