1 november 2019

Fredag och 1 November

God kväll och välkommen! 
Minus 2 när jag vaknade i morse, det kändes inte roligt. Solen kom fram efter någon timme men det tog en stund innan det blev + grader. Vid 12-tiden var det + 4 då bestämde vi oss för en tur ut på stan. Gubben behövde nytt batteri till sin klocka. Det blev en tur till uraffären som vi hittat här på söder. Så härligt att det fortfarande finns gamla uraffärer kvar👏 Sedan var det dags att hämta lakanstvätten och till sist helghandla.
Trots varma kläder, kände jag mig frusen efter rundan. Får bilder dagligen från Spanien de har + 28 grader, Palmerna svajar, havet brusar och poolen skvalpar och familjen som vistas där är bra bruna.
Marmor

2 kommentarer:

  1. Då börjar ni också få minusgrader. I morse hade vi -9.
    Det är inte ofta man ser en uraffär, det är ju läckert att det finns kvar ☺
    Ja dom har det nog varmt o skönt i Spanien . Vi får frysa ��
    Ha en fin kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kylan är inget jag ser framemot precis☹ bara att gilla läget. Jag tycker också de är mysigt att det finns några gamla affärerna kvar. Vi får äta D-vitaminer medans andra får D-vitamin i natura😎
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...